close
我都唔明d人成日睇咩鬼?
淨係睇又唔出聲
唔出聲邊鬼個知妳係邊位?

係咪d人都係咁cheep架
究竟想點啊你地?

好多野唔講得.唔話得.唔放得
係咪架??????????

例排好多也發生佐
好多野唔係咁話得

淨可以keep住係心度....

成日聽d好鬼煩
夠膽話彼我聽wor...
拎埋偷偷地算咩鬼野

拾但你地想點都好
我都唔會嬲...

因為我知
如果真係咁..
我就輸梗!!!

我唔輸得
我好硬頸

SO.........
睇吓點!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    9愛趴趴照 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()